TGIF!

Va inge problem somna om när klockan ringde imorse. Som tur va hade jag ställt två larm! Alltid när man ska öppna tycker jag man sover så mycket sämre, det är liksom den dagen man verkligen inte får försova sig, utan måste vara på jobbet i tid. Eller egentligen minst 10 min tidigare om man ska hinna allt man måste göra innan barnen kommer. Lite konstigt egentligen, borde man inte få betalt för det med? Att våra schema ändras och man börjar 6. 20 ist? Det är ju inte så att jag går 10 min tidigare sen i eftermiddag, utan istället jobbar man 10 min för mycket….

Jaja, äntligen fredag iallafall! Ha en härlig dag!

2 kommentarer on “TGIF!”

  1. Linda skriver:

    Äntligen fredag, jag håller med (jag som jobbat 10½ timme den här veckan)!
    Har ni några storslagna helgplaner? 🙂 Eller ska ni bara njuta av ledigheten och varandra?
    Kramar på er!!!

  2. Elin Löwstedt skriver:

    Räkna ut hur många minuter ni lägger av er fritid per år och meddela det till chefen, för det blir nog mer var man tror…! Dels för er enskilt men tänk för en hel avdelning eller ett helt hus!


Kommentera

