Höst

Oj vad jag är trött idag. Känns som det skulle vara fredag men nee en dag kvar att jobba innan det är dags för helg. Skönt nog slutar jag redan 13 imorgon så blir en hel eftermiddag med mina hjärtan! Lika härligt är förstås inte att börja jobba 6.30, tur jag har nära till jobbet.

Kryper ner i soffan nu med en massa tända ljus. Tänkte stanna här tills det är dags att sova, vilket nog blir rätt tidigt med tanke på morgon.

2 kommentarer on “Höst”

  1. Fröken M skriver:

    Även här myser jag i soffan med tända ljus !! C är fortfarande borta på jobb och viggo sover så nu har jag min efterlängtade egentid när jag kan både surfa och styra fjärrkontrollen till tvn utan att någon lägger sig i 😉

  2. Ja jag älskar verkligen hennes jacka. Hon kommer vara så fin i den 🙂 Den var dock lite stor i storleken, men det är ju didriksons känt för har jag hört. Men det funkar, då kan hon ha den i vår också 🙂


Kommentera

