Måndag

Godmorgon. Knappt jag orkar hålla ögonen öppna idag. Vid halv tio när jag tänkte krypa ner och läsa vaknade Hailey till, kokhet. Upp med henne, ta febern och sen en alvedon så febern skulle sjunka och hon skulle få sova gott i natt. Men inte ville hon sova sen heller, nee hon skulle va uppe och leka med pappa. Hon skrek så det lät som hade ont precis överallt och att kunna somna då det gick bara inte, varken för Hailey eller för mig. Klockan drog iväg och hon va säkert över 00 när jag äntligen knoppade in. Sedan fortsatte natten med många uppvak och skrik från Hailey och att min klocka ringde 06 gjorde inte min trötthet bättre. Nu väntas 10 timmars jobb….

Att se sitt barn va sjuk och må så dåligt kan vara en av de värsta känslorna. Hoppas hon mår bättre idag när hon vaknar!!

Kommentera

