Nu jäklar!

Nu kör friskis igång igen! Imorgon ska jag på ett medelpass och sen har jag precis bokat step till på tors. Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska orka träna först vid åtta på kvällen men hoppas det ger med sig efter hand. Hoppas på att kunna gå tis och tors de flesta veckorna och sen ge mig ut och springa ett pass under helgen. Eller rättare sagt jag SKA komma iväg på 2 friskispass/vecka + springa 1 ggr/vecka! That´s it!

Nya skor så nu är jag redo för en träningshöst!

3 kommentarer on “Nu jäklar!”

  1. Anna skriver:

    Wow, vad snygga… Heja på!!

  2. Gud vilka snygga träningsskor. Nu blir det lite roligare att träna. 😉

  3. Tina skriver:

    Ja självklart vill man umgås med sin familj! Samtidigt som jag tycker det är roligt och blogga men den kommer i andra hand. 🙂 Inte lätt att pussla ihop allt och sen det där med träning också. Jisses. 🙂 Men vad snygga träningsskor. 😉


Kommentera

