TGIF!

Oj vad jag är trött efter den här veckan. Helgen är mer än välbehövlig. Imorgon är det som sagt dags för spa med två fina vänner, Åsa och Katta. Oj vad jag ser fram emot det. Varit planerat sen lång tid tillbaka. Först tänkte vi åka iväg innan sommaren men hittade då ingen helg vi kunde alla tre, men nu så är det dags! Lunch, 50 min behandling. 3 rätters supé, övernattning, tillgång till bubbelpool och bassängerna och sen frukostbuffé. Borde inte kunna bli annat än succé!

Köpenhamn i somras…

Fredagsmys resten av kvällen. Måste packa lite till helgen med. Och läsa ut boken (äntligen…), bara ca 20 sidor kvar nu… Imorgon innan jag ska åka iväg tänkte jag och Hailey åka till Intersport, måste köpa träningsskor då friskis drar igång nästa vecka.

Mysig kväll önskar jag er alla!

Kommentera

