Onsdag

Hur kommer det sig att vissa mornar blir mycket stressigare än andra, trots jag går upp lika lång tid innan jag börjar jobba? Myser jag mer med skrutt vissa dar än andra? Eller är jag bara segare ibland? Tror nog på en kombination… Imorse va en sån morgon, gick upp och sen helt plötsligt va det dags att cykla till jobbet.

Slutade tidigt idag, eller tidigt och tidigt men är min tidiga dag på onsdagar och då slutar jag 15.00. När jag kom hem cyklade jag och Hailey ner till lekparken men tyvärr kunde de andra inte komma, synd då jag sett fram emot det. Men kommer säkert fler tillfällen. Känns att man måste ta vara på dagarna på ett helt annat sätt nu när man jobbar mot tidigare, då kunde man göra vadsom närsom, men så funkar det inte längre…

Avsnitt 2 av True Talent snart, ni tittar väl?!

2 kommentarer on “Onsdag”

  1. Linda skriver:

    Vilken stor tjej hon har blivit!!! 🙂 Kan inte förstå att det snart gått ett år sen hon föddes, gud så tiden går!!

    Håller med dig, True Talent har börjat bra, och jag tycker att det är lovande även idag. Synd på den där äldre mannen idag bara, men ja, yngre människor har väl ingen smak 😉

    Kram

  2. Tina skriver:

    Tack! 🙂

    Ja nu kommer jag få känna på detta lite 🙂 Ska bli riktigt roligt samtidigt och få komma iväg och jobba.


Kommentera

