Lördag!

Svårt beskriva hur härligt det är att få vara ledig och bara umgås med de jag tycker om! Fantastiskt! Hailey bjöd på sovmorgon i morse med så väckte henne vid halv 9. Vi känner att om hon sover för länge blir allt så konstigt hela dagen så egentligen brukar vi väcka henne till 8, men idag sov vi visst alla tre längre än så.

Frukost och sen iväg till Skärholmen och Ikea. 1-årspresenter stod på tur att handlas och sen behövde jag lite grann, bla nytt regnställ. Visar senare vad det blev, utöver presenterna då 🙂 Eller  en present kan jag nog visa, köpte skor till Hailey eftersom hon bara har ett par öppna sandaler men nu behöver andra skor då det känns som hösten är påväg. Snacka om att hennes fötter växt under sommaren, 2 storlekar fick vi gå upp. Hon som mätte H:s fötter sa vi kunde prova både 20 och 21 för att det är så olika i skor, så mätte i dem och med marginalen på 1 cm fick det bli ett par fina skor i stl 21. De är redan invigda och det gick super gå i dem, Hailey nästan sprang fram 🙂

Hailey leker nu på sitt rum och pappan är ute och cyklar. Själv tänkte jag titta igenom lite bloggar och annat då det e först nu jag hunnit sätta mig ner vid datorn idag.

Svårt förstå när man tittar ut genom fönstret idag att vi för ett år sen va ute på sjön,sola och bada och det va hur varmt som helst…

Kommentera

