Detta fick ett nytt hem idag :)

Byxor och regnställ till mig. 249kr för byxorna och regnstället va ett paketpris, 799kr för både jacka och byxa.

4 kommentarer on “Detta fick ett nytt hem idag :)”

  1. Fröken M skriver:

    Ett regnställ skulle jag oxå behöva köpa – och gummistövlar, men det känns som en så tråkig utgift att jag har en viss förmåga att skjuta på den shoppingen. Dockk ”unnade” jag mig ju både träningskläder och löpar skor för ett paar veckor sedan så efter lön kanske det är dags att ta tag i det där med regnställ oxå… 🙂

  2. Anna skriver:

    Härligt…och vilka fina skor! Bra jobbat! 🙂

  3. Tina skriver:

    Roligt med shopping och nödvändigt ibland. 😉 Regnställ skulle nog en annan också införskaffa sig nu när man har barn. Bra pris också! 🙂


Kommentera

