Fortfarande sommar!

Jag blir så sjukt stressad av att folk till höger och vänster börjar snacka om vinterkläder och skor till de små. Herreguud det är fortfarande sommarmånad! Och innan vintern kommer hoppas vi på en lång, fin höst! Förra året köpte vi Haileys vinteroverall i slutet av okt eller nått liknande. Och vi fick PRECIS den vi ville ha, en didriksson. Älskar den overallen men kändes inte så tjock (men va perfekt i vintras då Hailey mest låg i vagnen och bara va uppe kortare stunder), så i år tänkte vi prova på en från PoP. Deras overaller är super när man ska vara ute och leka en massa! Och blir det en kall vinter i år igen så finns det ju tjocktröjor att sätta på sig under. Kanske ska investera i ett ullställ till skrutt?!….

Varför stressa?? Jag lovar, det finns overaller till oss alla!

3 kommentarer on “Fortfarande sommar!”

  1. mrsjanuary skriver:

    Tack! Jag känner precis som du, det är en sån hets med overaller och vantar och allt hit och dit. Blir så stressad. Jag har också tänkt vänta med det. Har ju precis köpt ett nytt regnställ till skrutten och vill inte tänka på att det ska handlas vinteroverall redan nu. I bloggarna låter det som om det inte kommer finnas några kvar om man inte handlar nu. Köpte också i okt förra året.
    Kram o ha en trevlig lördag! Vad händer idag då?

  2. Fiffi skriver:

    Jag håller med, vinter är det ju inte på ett BRA tag får vi hoppas men visst hade jag hoppats på en liiiite längre sommar!!
    Igår gick superbra, Oliver var jätteledsen när jag gick men det hade tydligen gått över rätt fort. Oliver hade varit glad, lekt, ätit bra och var den första att somna på vilan! :O)
    Kram och ha nu en fin helg

  3. Hej! Jag heter Joanna och är 23 år gammal när jag var 14 fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om livet med diagnosen så folk ska få mer förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och vad det innebär så besök gärna min blogg:)
    kram


Kommentera

