Fredag

Godmorgon! Fredag igen. Tänk, från och med nästa fredag kommer dagen ha så mycket mer betydelse för mig än den har nu, sista dagen på arbetsveckan och få vara hemma 2 dar med sin familj! Har varit betydelsefull under året med men sen mitten av juni har vi ju varit hemma alla 3 så vilken veckodag det varit har inte spelat nått roll, två månader tillsammans har varit så härligt!

Solen skiner utanför fönstret även om värmen försvunnit. Tror inte det blir nått mer dopp i havet i år utan får bli simhallen istället framöver! Älskade sommar vad du försvann fort….

2 kommentarer on “Fredag”

  1. Linda skriver:

    Jag håller med dig, sommaren försvann oerhört fort. Solen skiner här idag, men vet inte riktigt hur varmt det är. Hoppas på att kunna gå i klänning idag på festivalen, men får väl ta med mig ombyte så jag inte behöver frysa till kvällen. Hoppas att ni får en mysig fredag tillsammans, och det kommer gå jättebra att börja jobba nästa vecka ska du se! 🙂
    Kramar!

  2. mrsjanuary skriver:

    Jisses så söt hon är på bilden:)
    Håller med dig, den här sommaren försvann i ett nafs. Tyvärr har vädret här nere varit ganska kass hela sommaren så jag är inte riktigt redo för hösten än även om jag gillar den.
    Vet vad du menar med fredagskänsla. Jobbat idag så det känns verkligen som fredag.
    Hoppas ni har en mysig kväll!
    kram


Kommentera

