Godmorgon!

När jag ska sova på kvällarna har jag ofta en förmåga att låta min tankar börja vandra och det går inte få stopp på dem. Allt och inget ska de gå igenom och vägrar låta mig somna. Titt som tätt händer detta och då slutar det med att jag ligger vaken flera timmar trots jag egentligen är trött. Igår va en sån kväll, över 2 tim hann jag va vaken innan jag äntligen kom till ro. Mestadels va det jobb jag låg och funderade på. Länge sen ja jobbade+ att det är ett helt nytt ställe jag ska till, så finns mycket att fundera igenom. Sen va det att Martins alla cykellopp i höst som också fanns i mina tankar… Och inte blev jag klokare heller trots alla tankar….

Nu är vi iaf uppe sen ett tag tillbaka och har redan ätit frukost, redo att kicka igång denna torsdag!

Kommentera

