Segisdag

Hej på er!

Känner att vi har en riktigt segisdag här hemma. Imorse va ja hos tandläkaren redan vid åtta så blev ett av få tillfällen under min föräldraledighet som jag ställt klockan. Va trött när den ringde men lika bra vänja sig! När jag kom hem igen tog jag och Hailey cykeln till Vean och lekte och snacka skit med henne ett tag.  Har inte setts på länge då hon jobbat borta så va skoj ses igen! Hailey har sovit i 2 tim nu och sover fortfarande, hon kanske också känner att det är en sigisdag?!. Både jag och Martin har också tagit oss en liten tupplur  och vad eftermiddagen bjuder på har jag ingen aning om. Är grått och trisst ute och hörde åskan tidigare så blir nog en fortsatt innedag. Tänk när skrutt är lite äldre, då kan man sätta på en film, äta popcorn och bara mysa i soffan dagar som denna…

Drömmer mig bort och tittar på kort från Thailand…. Detta ovan är från Koh Lipe när vi åkte runt bland öarna där…

Kommentera

