Sista veckan

Sista veckan ledig börjar vi med sovmorgon. Min tur ta Hailey och hon sov ända till 8, hur skönt som helst! Tänk att det är sista veckan hemma nu, 7 dagar kvar. Det är ju ingenting efter att jag varit hemma nästan 14 månader. (fick havandeskapspennig, semester och sen ville inte Hailey komma ut till oss när det va tänkt så slutade med att jag va hemma ca 12 veckor innan hon föddes). Blandade känslor vill jag lova…..

Dagens planer är inte så många. Solen skiner så antar vi kommer vara ute endel. Ska förbi nya jobbet en sväng tänkte jag annars får vi se vad som händer!

One Comment on “Sista veckan”

  1. Jag hade ångest när min mammaledighet var slut. Men när man väl kom igång o jobba så gick det ju bra. Nu blir det dock skönt att vara hemma igen.

    Vad jobbar du med?


Kommentera

