två till klara

Ni vet ”att göra listan” jag hade tänkt bocka av innan jag börja jobba?! Två av sakerna tog jag ju tag i för ett tag sen och nu kan jag bocka av två till. Nu är det bara dessa jäkla fönster kvar….

3 kommentarer on “två till klara”

  1. Britta bliggar skriver:

    Hej, inlägget var inte riktat till dig eller det du skrev! Jag fick massor med kommentarer och mail där folk skrev jätteknäppa saker i våras. Din kommentar var vettig och intressant att läsa, så jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig, det var som sagt inte riktat till dig!

  2. Fröken M skriver:

    Åh, det där med foton borde jag oxå ta tag i ! Jag har hur många bilder som helst på viggo – men bara i datorn…
    Det får bli mitt nästa projekt att göra ”riktiga” album alt fotoböcker 🙂 Kram


Kommentera

