Regnig morgon

Godmorgon! Imorse när vi gick upp regnade det, men nu är det uppehåll, men helt igenmulet.. När jag tänker tillbaka på sommaren så är det inte många gånger det regnat, framför allt inte dagtid. Hade ju endel när vi va iväg men här hemma har vi ända haft bra väder hela sommaren. Inte alltid sol, men inte mycket regn.

Regnet och mörkret imorse fick mig att längta lite till hösten även om jag knappt vill erkänna det. Tända ljus både morgon och kväll och hösten är en riktig mysårstid tycker jag. Hoppas vi får en fin och lång höst i år!

One Comment on “Regnig morgon”

  1. Fiffi skriver:

    Sv:
    Hittade hit trots att det inte gick att bara klicka på ditt namn/länken där du lämnat kommentar..
    Nja duktig och duktig, är inte superstrikt, iaf inte enligt alla lchf:are eftersom jag typ inte tackade nej till tårta på 1-års kalaset vi var på igår.Jag tänker inte vara så löljig att bara sitta där och äta en skål grädde eller ta med eget, så manisk är jag inte.

    Här är det supergrått men vet inte om det regnar, hoppas inte för jag vill ut på en promenad!
    Ha en fin dag!


Kommentera

