Godmorgon fredag!

Trots 7 tim sömn + halvslumrande 1 timme till så är jag riktigt trött idag, ögonen vill knappt vara öppna. Kanske beror på en intensiv dag igår, eller vad vet jag, kanske bara en segdag idag! Inga planer alls idag men eftersom det är sol ute gissar jag mig till att en hel del av dagen kommer spenderas utomhus. Men som sagt, vad dagen har att erbjuda återstår att se!

Förresten, måste bara berätta en liten rolig sak. Dagens barn får ju en helt annat relation till tekniska prylar mot vad man själv fick när man va liten. Hailey har nu upptäckt att man kan kolla korten direkt på kameran så nu ska hon göra det varje gång man tar fram den. Så nu gäller det att vara snabb om man ska hinna få nått kort innan ”the moment” är över 😉

3 kommentarer on “Godmorgon fredag!”

  1. Fröken M skriver:

    Hej 🙂
    Ja, cola är absolut godare än loka, men va tusan.. jag kan ju inte fuska efter bara några dagar – och i morgon är det lördag vilket innebär belöning !! ( 1 burk cola zero och 10 valfria bitar lösgodis )
    Filmen var ok, inte så mycket mer.. Jag skrattade visserligen högt flera gånger, men den var ändå tragisk, lång och lite udda – mer en dvd film än något att se på bio !

  2. svar: Jo lite svårt e det. Han har 18 nu och vinterkängorna fanns bara från stl 20, men tror det kan passa till vintern med tjocka sockor i.

  3. Tack! Väldigt skön, funkade till och med när jag hade megamagen 😀


Kommentera

