Nåttarö

Vaknar upp till ännu en solig morgon efter en hel natts sömn! Härligt! Märks däremot att vi faktiskt är inne i augusti på morgontemperaturen. Nu visade termometern endast 14,5 grad samma tid på dagen som den bara för några veckor sen visade närmre 20 grader.

Idag ska jag och Hailey tillsammans med mormor och moster åka ut på en ö, Nåttarö, för sol och bad. Har inte varit där på jag vet inte när trots att båten dit går här nerifrån hamnen. Men har inte varit nått jag prioriterat när jag inte bott hemma på alla år, men nu så!

Hoppas ni få en bra dag så hörs vi senare ikväll!

One Comment on “Nåttarö”

  1. svar: Det är viktigt hela livet att ha bra skor, har jag insett. Så såklart att första paret oxå ska va en ”bra sko”. Visst är det dyrt, men 359kr som jag fick betala kommer man nog inte under för ett par nya.


Kommentera

