Efter en tidig morgon så somnade jag och Hailey om efter frukost vilket aldrig brukar hända. Vid 10 vaknade pappan som då kom ut och väckte oss. Så denna dag har inte riktigt blivit som den brukar med Haileys rutiner.

Efter lunch gick vi ut på promenad och jag tänkte Hailey skulle få sova en sväng och tillslut somnade hon men vaknade efter 30 min igen. Eftermiddagen har vi spenderat med morbror, lekt, spelat fotboll och bara haft det bra. Efter en stund kom Martin med så lagade vi mat. Tanken va att vi skulle grilla men med alldeles för lite kol så gick det inte som vi tänkt så vi fick göra hamburgarna i ugnen istället. Blev gott det med iaf även om jag verkligen sett fram emot grillat. Men det får helt enkelt bli en annan dag istället.

Nu sover Hailey gott och jag tänkte ta tag i de där attans gardinerna. Påbörjade dem igår med att lägga upp den så är bara sydelen kvar nu. Lika bra att få det gjort!

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!

Kommentera

