Sol?!

Imorse när vi steg upp sken solen. Så himla härligt och den är så efterlängtad (än en gång…). Men nu är det helt igenmulet igen. Varmt är det dock ute. Jag och Hailey tog en sväng på cykeln tidigare. Åkte ner på stan en sväng för att köpa en familjekalender att ha på väggen och sen tog vi en extra lång tur hem. Sammanlagt blev det nästan 8 km lång rund. Härligt härligt! Kändes i benen efter gårdagens springrunda.

En lugn eftermiddag framför oss och ikväll ska vi på bio. Jag, Martin och syster ska på Harry Potter del 2 och Hailey får stanna hemma med mormor och morfar. Första gången någon annan ska lägga henne för natten, spännande se hur det går 🙂

Nu ska skrutt få sova lite och vi andra ska väl försöka få i oss lite lunch.

Hoppas ni får en bra dag!

One Comment on “Sol?!”

  1. Linda skriver:

    Åh, jag ska se den filmen imorgon med min brukare 🙂 Hade nog inte gått och sett den på bio om det inte vore för henne, men vi såg första delen så nu är jag ganska spänd på att se den sista 🙂
    Hoppas ni får en mysig kväll!
    Kramar


Kommentera

