Att göra-lista

Efter denna helg är det tre veckor kvar innan jag börjar jobba. 3 veckor då jag bara ska njuta och umgås med nära och kära, ta dagen som den kommer och göra en massa skoj! Samtidigt är det vissa saker jag har på min ”att göra-lista”. Saker jag vill få gjorda innan jag börjar jobba, slippa tänka på det när allt e nytt med jobb och hela vardagen blir annorlunda.

Min ”att göra-lista”
Putsa fönstren
Lägga upp gardinerna i vårt sovrum
Rengöra ugn + byta lampa
Göra iordning Haileys album med de kort vi redan framkallat
Sätta in en massa papper i pärmen

Ska försöka ta tag i sakerna nu lite då och då så jag slipper fixa allt sista veckan!

One Comment on “Att göra-lista”

  1. Linda skriver:

    Jag önskar att vi bodde närmare varandra så att ”Umgås med Linda” också stod med på din att-göra-lista! 😦


Kommentera

