Höstrusk

Usch vilket tråkigt väder vi har idag. Känns som höst utanför fönstret, regnat och blåst har det gjort sen vi steg upp imorse. Så idag är det en innedag, men tror det kryper lite i kroppen på Hailey, hon skulle nog gärna gå ut och leka en sväng. Men det får vänta till imorgon, då hoppas vi regnet har försvunnit.

Själv har jag tänkt att jag ska ge mig ut och springa en sväng. Va ett tag sen nu och det kryper även i min kropp efter att få röra på sig. Vädret gör dock att det inte känns lika lockade men tänkte jag skulle ta mig i kragen om en stund. Blir ju bara jobbigare ju fler dagar det går sen sist man sprang….

One Comment on “Höstrusk”

  1. Fröken M skriver:

    Hit har regnet inte kommit än, men jag antar att det bara är en tidsfråga…
    På nåt sätt så gillar jag ändå tanken på ett rejält oväder. Att få krypa upp i soffan med en kopp kaffe och en bok… Men då ska mn ju helst vara barnledig oxå för att njuta maximalt 😉


Kommentera

