Musköloppet

I lördags skulle vi ju sprungit ett lopp, musköloppet, på 5 km. Blev ingenting av det. Jag kände mig inte alls i form eftersom jag inte hade tränat alls när jag va iväg men det avgörande för att vi struntade i det va att Martin inte fixade att springa. Provade tidigare i veckan men gick inte alls efter hans cykelvurpa. Får se om det blir aktuellt med nått annat lopp i sommar. Annars kommer jag bara träna på och försöka få till minst 3 pass/vecka. Har ju fått med mig mamma med nu så nu känns det lättare, alltid roligare springa tillsammans med nån!

Kommentera

