Dagen

Även denna eftermiddag spenderades på stranden. Idag tillsammans med M & S. Sol, bad, lek och lite mellis. Åhh vad önskar vi bodde i hus så man skulle kunna utnyttja solens timmar ännu mer, slippa gå in i en tråkig lägenhet när man inte längre vill vara på stranden! En dag hoppas jag det blir så….

Hailey och pappan gick just iväg till affären för att köpa lite fredagsgott. Själv köpte jag popcorn igår så det tänkte jag smaska i mig till Harry Potter som vi ska se ikväll, dödsrelikerna del 1. Såg den när den gick på bio men behöver fräscha upp minnet lite inför tvåan som kommer nu snart.

One Comment on “Dagen”

  1. Fröken M skriver:

    helt ärligt så ÄLSKADE jag att börja jobba igen efter mammaledigheten, och jag hade inte velat vara hemma en dag till. Inte för att jag inte älskar att leka och busa med viggo – men för att vi båda behövde mer ”utmaningar”.
    Viggo trivs som fisken i vattnet på dagis, och jag gillar tillvaron med jobb ihop med andra vuxna människor.
    Nu hinner jag sakna grabbarna och värdesätter kvällar och helger med dem på ett sätt som jag absolut inte gjorde när jag var mammaledig 🙂 Ha en riktigt mysig kväll ! kram


Kommentera

