svettigt, klibbigt och varmt!

Så otroligt varmt och klibbigt det varit idag. Man har verkligen märkt på Hailey att det varit lite för varmt och klibbigt senaste dagarna. Hon är inte alls lika nöjd som hon brukar och matlusten som det aldrig varit något fel på är inte heller som den brukar. Men hon äter iaf och dricker ordentligt.

Efter hon sovit idag tog vi cykeln ner till hamnvik för lite eftermiddagsbad tillsammans med H, S & J. Över 30 min låg vi i och badade, hur skönt som helst och vi njöt för fullt. Ett svalkande bad var nödvändigt och Hailey blev på så mycket bättre humör efter att hon svalkat av sig!  Man ska inte klaga på värmen men det skulle inte göra mig jättemycket om temperaturen sjönk nån grad, bara solen stannar kvar hos oss så är jag nöjd!

Just kollat premiären av allsången på svtplay då jag missade det i tisdags. Ett mycket bra val att ge Måns möjligheten att bli programledare, han gjorde verkligen ett toppenjobb så nu vet vi alla vart jag sitter på tisdagarna, exakt, i soffan framför allången!

Fler än jag som älskar havet 🙂

Kommentera

