Godmorgon lördag.

Hailey sover fortfarande så jag tänkte passa på att sätta mig några minuter vid datorn innan jag ska väcka henne, klockan är ju ändå snart halv 9 och hon somna strax efter 7 igår. En liten lustig sak är att det är alltid jag som vaknat när hon har vaknat på nätterna. Martin har kunnat sova sig igenom det mesta. Men helt plötsligt är det han som  flyger upp på nätterna när Hailey skriker till och jag som knappt hör det.

Har varit så fruktansvärt varmt i sovrummet inatt, hatar verkligen sova när man ligger och svettas. Men vill man ha varma dagar så får man väl ta att det är lite för varmt på nätterna med.

Dagens planer är besök på fm av Å. Sen ska det bli fint i eftermiddag så då blir det till att lapa sol!

Hoppas ni får en bra dag!

One Comment on “”

  1. Men tack så mycket vad glad jag blir 🙂

    Hoppas ni har en bra kväll där hemma!
    Kram


Kommentera

