Regnig torsdag

Så va regnet tillbaka. Öser verkligen ner idag igen. Skönt iaf att vi fick en dag med sol och värme och hann njuta av den! Hailey och Martin är iväg och handlar och jag har just städat lite, badrummet och dammat lägenheten. Som vanligt ligger det en tvätt i maskinen. Sen vi blev föräldrar känns det som det ända vi gör är att tvätta. Blir iof skillnad när man har maskin hemma. Man behöver inte boka och vänta på tvättid och tvätta upp allt samtidigt. Nu blir det en maskin här och en där istället. Skulle inte ens kunna tvätta upp allt på en dag då vi inte har plats för att hänga alltpå tork.

Behöver åka ner på stan en sväng i eftermiddag och fixa lite, hoppas på att regnet slutar till dess så jag kan ta cykeln!

Ut och springa med syster ska jag me om det slutar regna, annars vet jag inte riktigt om nån av oss har nån vidare lust. Just det, mina innegympaskor har åkt i papperskorgen. De va helt slut och mina ben har senaste passen verkligen sagt ifrån när jag tränat i dem. Nu ligger d i papperskorgen och jag måste köpa ett par nya till hösten, blir lätt att man skjuter upp det annars men nu kan jag inte det! Känns bra!

Kommentera

