Gillar inte känslan av att dagarna bara springer iväg från mig. Detta tråkiga väder gör att man gärna tar det lugnt på morgonen och plötsligt har halva dagen gått… Även om det kan vara skönt nångång ibland så vill jag inte att flertalet dagar ska vara så. Vill verkligen ta vara på sista veckorna nu innan jag börjar jobba, ”bara” 7,5 veckor kvar nu ju… Kan låta länge men när man varit hemma ett helt år så är 7,5 vecka ingenting…. Innan man vet ordet av är man där och då vill jag ha känslan av att jag verkligen tog till vara på ALLA dagar denna sommar!

One Comment on “–”

  1. Therese skriver:

    Jag och Daniel bodde i Thailand i några månader och det var d jag startade bloggen för familje och vänners skull och sen har den bara hängt kvar. Kan liksom inte tänka mig att ta bort eftersom det finns så mycket minnen på den adressen 🙂

    kram!


Kommentera

