Dagen

Gick väl inte super inatt. Hailey vaknade vid 3 och bökade runt en massa, slumrade till och sov fem-tio min sen vakna hon igen. Fortsatte så 1,5 tim sen tog vi in henne till oss. Där fortsatte bökandet ett tag innan vi gjorde iordning lite välling. En stund senare sov vi alla tre gott igen. Att vara vaken 2,5 tim på natten leder till att man är ganska seg dagen därpå, tror vi alla tre varit det idag. Idag gick nattningen mycket bättre än igår, somnade som hon gjort senaste tiden så förhoppningsvis leder det till att natten också blir bättre.

Annars idag då? Tog en cykeltur till affären i förmiddags hela familjen, handlade frukt och lite annat smått och gott. Har lekt en massa och både jag och Martin har hunnit träna. Mamma och syster va här en stund med och lekte med Hailey. Provade ny maträtt idag också. Inte gott alls enligt mig men Martin tyckte om det. Åkte och köpte en sallad ist för några riskorn till middag är inget jag klarar mig på. Resten av kvällen blir lugn, kanske är nått bra på tv för engångs skull….

2 kommentarer on “Dagen”

  1. Det har du väldigt rätt i och så kan jag absolut tänka mig att det blir! Eftersom jag och Micke alltid pratar svenska, ska vi verkligen försöka hålla i det även när vi pratar med henne, trots att hon kanske pratar norska från dagis osv – tack för tipset 😀

  2. Visst är det så! För varje dag som går nu kommer man ju bara närmare och närmare ett års dagen. Visst, det gjorde man ju innan också, men då hade det inte ens gått ett halvår – men nu så… skrämmande nästan 😀


Kommentera

