Stumma ben

Har tänkt jag ska försöka träna varannan dag nu i sommar, kommer dock inte bli så när vi är borta. Vill verkligen orka mer när det gäller springningen! Både idag och i förrgår har dock mina ben varit hela döda och inte orkat mycket alls. Funderar på hur jag ska göra, vila en extra dag eller köra på?! På torsdag blir det nog friskis iaf så då får dem ju ”vila”, iaf från springningen. Hoppas verkligen jag tar mig i kragen och går iväg på friskis. Är det bästa passet (om hon inte är sjuk eller nått), MEN är ju så trisst träna inne på sommaren, speciellt i den lilla hallen som blir kokhet såfort det är lite varmt ute. Men som sagt, hur jag gör återstår att se….

Kommentera

