Cykel

Vilka härliga sommardagar vi har fått. 18 grader i skuggan när vi gick upp vid 8. Sol och bad lockar men måste in till Haninge och köpa ny cykel. Barnstolen funka inte på den vi har nu, jäkla kronancykel. Men behöver ändå en till cykel så vi kan ge oss iväg på äventyr alla tre. Men när vi kommer hem igen tänkte jag INTE sitta i en jäkla lägenhet! Får se om jag får med mig resten av familjen ut.

Ska prova att Hailey bara sover 1 ggr/dag nu, efter lunch. Känns ofta som vi lägger henne på dagarna bara för att hon ”ska” sova men att hon egentligen inte är trött. Somnar på kvällarna gör hon inte heller… Ska bli spännande se hur detta funkar och om hon orkar. Blir ju längre vakna pass även om hon kanske kommer sova sammanlagt lika många timmar dagtid. Det tråkiga är bara att hon kommer sova när alla kompisar är vakna….

Lillskrutt kiknar av skratt av bus med farfar

3 kommentarer on “Cykel”

  1. Sv. Ja men visst. Tycker så synd om de små. Men än så länge verkar de inte som hon har ont av tänderna. Ingen feber eller så. Ni lär inte få vänta länge till. De kommer när man minst anar de, jag hade ingen aning förrän jag tittade i hennes mun igår. 🙂

  2. Fröken M skriver:

    Åh va stor hon har blivit ! Jag hoppas ni har en riktigt skön dag i sommarvärmen 🙂 kram

  3. Fröken M skriver:

    det här vädret får gärna vara kvar till i slutet av sept för min del ! Jag ÄLSKAR sommaren och 30 grader varje dag ses mer som en bonus än ett bekymmer 🙂
    Kramar


Kommentera

