Löpning

Oftast när jag springer blir det en runda ute på lövhagen. En strecka som är 3,21 km runt, med varierande terräng. Än så länge har jag inte orkat springa runt hela, dessa jäkla uppförsbackar tar slut på mig helt. Men förhoppningsvis orkar jag springa runt snart. Känner att jag orkar mer och mer för varje gång och biten jag går blir kortare och kortare. Har flera delmål med springningen. Första är att orka springa helt streckan, sen ska det bli en bra tid också. När jag orkat det kommer jag springa en längre strecka. Tror det ska finnas nån slinga där ute som är 5 km, ska kolla upp det nån dag. Trots jag fick håll i dag och ont i benhinnorna e jag nöjd med min tid, sänkte den nästan med 2 min från senast jag tog tiden som va för nån vecka sen 🙂

Vill köpa nya träningskläder, tänkte jag skulle kolla efter det nästa helg då jag och syster ska shoppa 🙂 E alltid roligare att träna om man har snygga kläder!

One Comment on “Löpning”

  1. Elin Löwstedt skriver:

    Tipsar återigen om Stadium – snygga träningskläder till bra priser! Just nu är löparkläderna extra heta och på tapeten! 🙂 Kan ju alltid kolla in på stadium.se!


Kommentera

