Måndag

Hailey vid lunchen igår

Dagen blev inte alls som jag hade planerat men riktigt trevlig ändå. Imorse vid halv nio väckte jag Hailey så vi skulle hinna fixa iordning oss innan babycafet. Promenad med E och I dit. Det var hur många mammor med barn som helst. Vi fick knappt plats varken på golvet eller när vi skulle fika. Som vanligt åt Hailey med god aptit 🙂 Lekte av oss en massa med I, L och N-L. Trött som bara den fick jag på Hailey kläderna och hon somnade på engång i sin vagn. L och L skulle ner på stan och shoppa lite så jag och Hailey hängde på. Dock vaknade Hailey efter 30 min och vägrade somna om. Efter att vi gått runt på stan blev vi lite hungriga så en lunch på Stormo fick det bli. Våra fina barn va hur snälla som helst och även de bekantade sig lite mer med varandra. Visade sig att L:s man också cyklade och va sugen på sällskap när vi kom in på att Martin cyklar. Klockan rann iväg och helt plötsligt hade vi 2 trötta barn igen så då begav vi oss hemmåt. Hann knappt ut från Stormo innan Hailey sov igen och nu ligger hon på balkongen. Hoppas hon sover några timmar.

En riktigt trevlig dag har vi haft!

Kommentera

