Lördag!

Jag kunde verkligen inte somna igår. Gick och la mig med Hailey vid 21. Hon somnade för att sedan vakna igen och somna om vid 22.15. Sen låg jag där, vände och vred på mig tills jag höll på att bli tokig. En miljon tankar i huvudet och när de väl hade kommit va det omöjligt att få dem att försvinna. Det va verkligen tankar om allt, jobb, vänner, barnmat, blogg, familj, babycafé m.m…. Hailey hann vakna för att få mat 2ggr innan jag väl somnade och då va klockan efter 3. Skönt iaf att Hailey inte ville gå upp förräns halv 10 och då tog M henne så jag kunde vila lite till. Antar det blir en lite halvseg dag här hemma. Men e så sugen på att baka så får se om det blir det ändå när Hailey sover och M är ute och cyklar. I eftermiddag kommer älskade bror hit 🙂 Så tråkigt att så många nära och kära bor så långt bort, men desto roligare när man ses!

Kommentera

