Godmorgon onsdag!

Idag blev det en ”tidig” morgon för oss, redan vid 8 steg vi upp. Passade ganska bra då jag va tvungen att ringa och felanmäla vår balkongdörr. Är nått knas med den så när man har handtaget så som det brukar vara när det är stängt är det nu öppet  och så måste man dra handtage ännu mer för att stänga så går precis att stänga över dörrkarmen. Men imorgon kommer det en snubbe som förhoppningsvis kan åtgärda problemet!

Va lika skönt som vanligt att träna igår, trots tröttheten. Dock måste jag säga att när jag tränar har musiken av stor avgörande roll om jag tycker passet är bra eller inte. Igår gillade jag inte musiken. Men som tur e va det bara en vikarie så förhoppningsvis är det den rätta ledaren tillbaka nästa vecka och förhoppningsvis har hon bättre musik! Passet som är på torsdag vet jag iaf har bra musik, då blir alltid motivationen att gå dit lite större! Tänkte från början träna tors + sö men nu när vi har börjat på babysim på söndagar hinner jag inte träna då så istället får det bli på tis + tors. Får se om jag byter tillbaka till söndagar eller ej sen när babysimmet är slut.

Sol ute idag igen! 🙂 I eftermiddag blir det en promenad tillsammans med H. Har inte setts sen deras lilla pojke kom till världen så det ska bli skoj! Hailey kommer helt plötsligt kännas så stor.

Kommentera

