Godmorgon!

Visst är det fantastiskt att människan är skapt så att alla föräldrar tycker just att deras barn är världens vackraste?!

 

Ny vecka och snart är redan Januari slut. Tycker det går alldeles för fort just nu, vill bara stanna tiden och hinna njuta ännu mer! Som vanligt ligger det redan en tvätt i maskinen,känns som man jämt har hur mycket som helst som behöver bli tvättat. I eftermiddag har vi planer på att gå på babycafét och ikväll ska jag på föreläsning om nya läroplanen. Gäller ju att hålla sig uppdaterad trots man e mammaledig 🙂 Nee men blev inbjuden så kände det kunde vara intressant att gå. Ska ta och lägga mig att läsa när Hailey tar sin förmiddagssömn. Om jag inte somnar ist, är grymt trött, det bara svider i ögonen, trots vi haft en helt okej natt. Men boken jag läser, ”Marshmallows till frukost” av Dorothy Koomson e så otroligt bra så håller tummarna för att jag kommer kunna hålla ögonen öppna.

One Comment on “Godmorgon!”

  1. Haileys faster skriver:

    sötnos…


Kommentera

