Mitt 2010!

Överallt kan man läsa om hur året som gått varit för olika bloggare. Jag tänkte sammanfatta mitt år väldigt kort, det bästa och det sämsta under året.

Topplatsen under 2010 är självklart HAILEY, vår fina älskade dotter!

Bottenplatsen får stortånaglar! Så trött på dem!

Så nytt år nu med nya möjligheter och en massa skoj att se fram emot! 2 nyårslöften har jag, eller skulle mer vilja säga att det är löften jag ska sträva mot. Känns bättre då fallet inte känns lika långt om (när) jag misslyckas. (klarar aldrig de nyårslöften jag håller….) Det första är att inte ödsla tid och energi på onödiga saker, att inte överanalysera. Det andra är att fram tills vi åker till fjällen ska jag inte äta chips, godis, kakor o.s.v. om jag inte blir bjuden. Cola kan jag tyvärr inte ta bort så det är okej. Annars är det popcorn som gäller.  Så då är det bara att börja och se hur det går! Önska mig lycka till, det kan behövas! 🙂

Kommentera

