Lördag!

Blev aldrig att vi gick för att fira Vean igår så jag och Hailey har vart där en stund idag istället. Vi fikade lite medan Hailey softade på sin filt.  Usch så jobbigt det va att dra vagnen i all modd ute, på vissa ställen är inte ens trottoaren plogad så man får gå på sidan av vägen, det känns inte helt okej men vad ska man göra. Brukar ju alltid vara plogat på ena sidans trottoar iaf men inte ens det är det överallt.

Efter att bara sovit 2 gånger 30 min har vi haft en trött tjej som nu ligger och sover i soffan. Bara det att hon somnade när jag låg och ammade och fortsätta sova när jag flyttat på mig tyder på att hon va sjukt trött. Skönt för henne att hon fixade det!

Och vet ni, idag har Hailey också vänt sig från mage till rygg så nu kan hon själv besämma helt åt vilket håll hon vill ligga på filten. Skönt för henne.

Kommentera

