Carpe Diem

Skrev detta inlägg för några månader sen. Fortfarande va jag höggravid trots att jag passerat bf.

Måste klappa mig själv lite på axeln. Har verkligen blivit bättre på att leva i nuet, att se vad jag faktiskt har istället för vad jag inte har. Vad fantastiskt det är, tänk så lyckligt lottat man är. Att stanna upp mitt på dagen och se hur bra man har det är oerhört viktigt. Känner att jag ibland stressar runt och vill hinna så mycket på dagarna och då får jag säga till mig själv att stanna upp lite och faktiskt njuta. Men de allra flesta dagarna bara är vi och gör det vi vill vilket är precis som det ska vara!

Ta vara på dagen och njut av den! Är det en skitdag, glöm den, imorgon kommer en ny dag med nya möjligheter!

Kommentera

