Fina vinterdag!

Trots alla minusgrader va det skönt ute när vi väl kom ut, iallafall första timmen. Gick ner på stan, shoppade lite, och gick runt sen mötte vi upp Ida och Casper och tog en promenad med dem nere i hamnen och en sväng ut på trehörningen. Väldans länge sen vi sågs nu så det va mysigt. Gick bara bra med vagnen med, snön är ju så hårt packad på trottoaren så det va inga problem, det jobbiga är väl att det bara är plogat på ena sidan och självklart hamnar man alltid på fel sida av vägen. Men kanske ett i-landsproblem som inte va så svårt att lösa. Blev kallt efter ett tag och när vi kom in igen efter 2,5 timme va mina ben alldeles röda av köld, trots att ja hade dubbla byxor. Hailey va dock varm och go som vanligt efter att ha myst i sin vagn.

Tittade just på dagens avsnitt av julkalendern. Svårt att bestämma mig vad jag tycker. Kanske kan bli bra, kanske inte. Bättre känsla fick jag iaf än jag fått vissa andra år så kommer ge det några dagar för att se hur det utvecklar sig.

By the way, hade en tjej som läste min blogg och som kommenterade en del, du hade bf bara några dagar efter jag va beräkand och skulle också bli igångsatt om det ej kom igång om nån dag. Undrar lite hur det gick för dig? Vad blev det? Tittar du in här ibland kan du väl lämna ett avtryck?!?

Kommentera

