Fixardag

Känns som jag har fixat och donat hela dagen. Är nog inte så egentligen, men en hel del har jag fått gjort. Handlat, diskat, tvättat, fixat i Hailey album och sen självklart myst en hel del med mitt lilla hjärta! Har även förbrett inför middagen. Vean kommer hit, ska ätas och så ska hon klippa mig och göra lite ljusa slingor. Mitt hår har blivit så mycket mörkare av graviditeten, en tråkig färg så nu ska det livas upp lite i den 🙂 Hailey sover så håller tummarna för att hon fortsätte sova till vi e klara. Men med min otur så lyckas hon säkert vakna precis när jag sitter med färgen…

Nu blir det lite läsning innan Vean plingar på dörren!

Kommentera

