Ikea!

Lilltjejen ligger och sover på balkongen i sin vagn och jag slog mig just ner i soffan. Köpte thaimat till middag som va sååå god. Sen har jag även passat på att packa upp det vi köpte igår när vi va en sväng på Ikea, jag, Hailey och hennes mormor. Köpte bla en lekmatta till Hailey, ramar, galgar och lådor. Tänk så bra man hade det i Kalmar när vi i stort sett bodde granne med ikea. Då kunde man bara hoppa upp på sin cykel och ta en sväng dit, bara gå att titta eller varför inte äta lunch där. Nu är det mer planerande och man vill passa på att handla allt man behöver när man ändå är där.

Ska passa på att hoppa in i duschen nu medan Hailey sover och kanske ta fram min bok och läsa lite…

Kommentera

