SOL!

Ännu en dag med sol och blå himmel. Känns nästan som man börjar bli bortskämd, men jag bara njuter! Har tyvärr fått skavsår efter mina nya walkingskor och då jag inte vilat fötterna sen dess utan vart ute på långpromenader varje dag så gör det riktigt ont nu. Har besämt att det ska få vila några dagar nu tils det blivit bra. E dock väldans svårt att inte gå ut när det e så fint väder.

Lilla prinsessan vår ligger och sover i vagnen så jag har passat på att damma här hemma och slängt in en tvätt. Hoppas på att hinna fixa lite mer innan hon slår upp sina små blå. Men bara inte hemmet förfaller helt så gör det mig inget att det hamnar lite i skymundan, Hailey går före allt!

Funderar på att köpa ljung och planera på balkongen, en liten mindre utekruka måste jag me köpa. Den vi har nu e så himlans stor. Känner bara att jag vill ha en massa mys! Hoppas på att kunna fixa tallris och sätta på balkongräcket i vinter med, kanske med en ljusslinga…..

One Comment on “SOL!”

  1. Asa skriver:

    Sa roligt att lasa har och hora hur det ar med er och Hailey!. Vi ar i Siam Reap i Kambodja for att kolla pa Angkor Wat. Stora Kramar Asa


Kommentera

